torsdag 26 april 2012

Catta skäller ut Ann Helena

Bloggaren Catta skäller ut bloggaren Ann Helena. Hon hade visst tagit bort inlägget, men jag fann det på Cachad: "

"Ann Helena Rudberg talar ut…. 

Posted on by Catta

Man ska aldrig sluta förvånas, jag har en förmåga att få galna tanter i övre medelåldern i hasorna, jag vet inte riktigt vad det är frågan om. Men det är lika bra att bemöta skiten så folk vet vad som är sant och inte. Denna gång är det Ann Helena Rudberg som åter igen är hysterisk. Det hon går till attack för är dessa inlägg som jag skrev om henne, läs nedifrån och upp så det blir rätt ordning.
Jag anser att det är fullt befogad kritik med tanke på hur hon hoppar på nyligen avlidna människor och deras familjer. Men uppenbarligen så är hon så överkänslig själv att hon inte klarar den kritiken som hon konstant öser över andra (helst då döda unga människor och deras anhöriga). Hon anser att jag förtalat, förolämpat och hotat henne och därför har hon nu lagt ut namn och bostadsort på mig igen, denna gång har hon dock gett mig en ny bostadsort så hon ska väl gå igenom alla med samma namn som mig och hänga ut dom tills hon träffar rätt. Nå väl eftersom hon menar att jag hotat henne har jag inget annat val än att lägga ut det som skrevs mellan oss. I spoilern: Hennes mail i citatform och mina mailsvar nedanför (dock med mina och hennes personliga uppgifter raderade, sånt skit får hon stå för själv)

Spoiler title
Vad ska man säga, damen är närmare 70 år och beter sig värre än en obstinat tonåring. Jag vet inte men det första som slår mig när jag läser hennes svammel är : Demens? Fylla? Ren Idioti? Nå väl nu har jag i alla fall visat allt jag skrivit till henne och så är det väl upp till var och en att ha åsikter om det är hotfullt eller inte. Men nog vore det en välgärning om någon omtänksam släkting till henne kunde sno datakabeln av henne eller om hon kunde söka den där hjälpen hon tjatar på mig om själv istället, den är onekligen välbehövlig. Så, nu ska jag inte älta detta vrak nå mer, nu har jag bemött hennes påstående och det räcker…

This entry was posted in Stollar på nätet and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink."

Jag antar att det här är två ilskna fruntimmer med skinn på näsan;-)
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

1 kommentar:

  1. Hej, om du behöver service från en professionell hackare för att övervaka din partners telefon på distans, kontakta deadlyhacker01@gmail.com eller whatsapp: +1 3478577580. De är väldigt pålitliga så jag bestämde mig för att hänvisa.

    SvaraRadera